Öris – Skam På Torra Land (Singel)


 
Öris släppte också nytt i fredags, nämligen den nya singeln ”Skam På Torra Land” som behandlar just skam på torra land. Det ryktas om att Öris har ett planerat släpp på gång enligt HHNS.se och detta är en möjlig första singel inför detta kommande släpp om så är fallet.

För övrigt börjar det lacka mot jul som ni alla säkert är väl insatta i och jag hoppas ni får en trevlig jul och tar hand om varandra. Personligen har det inträffat lite tråkigheter i mitt liv, men jag ska försöka hålla humöret uppe och göra det bästa av situationen. Det måste jag, annars orkar jag inte. Jag vill iallafall passa på att önska alla läsare en riktigt god jul, så får vi se om jag får nys på några intressanta släpp innan det nya året har kommit!
 
 

Lyssna på Spotify:

