Otitlad

Blivit lite väl lite personliga inlägg på senaste tiden. Den största anledningen till det är att jag har haft fullt upp med skolor. Rapporter hit och inlämmningsuppgifter dit. Men nu är det två dagar ledigt och jag har försökt koppla av lite innan jag ger mig in i lite nytt skolarbete som redan ligger och väntar.

Jag gjorde nyss en beställning på ett par nya skor. Såg att Junkyard hade 100:- rabatt på alla par och föll för dessa:


Bobbie Burns ”Nidaros Solid Canvas” 489:-

Märket Bobbie Burns säger mig i princip ingenting. Men dom ser ganska trevliga ut på bilderna iallafall och ska säkerligen duga alldeles utmärkt!

Sitter och överväger en beställning på highlights också eftersom det finns en del nya graffititidningar jag ligger back på som vore trevliga att få tag på innan dom blir slutsålda…

Och så vill jag passa på att säga att jag i fredags hämtade jag den här godingen på posten:

WOHO! :)

