Ett skepp kommer inte lastat…

Tjolahopptjolahej!

Här sitter jag denna söndagskväll och räknar lite matte. Det blev ingen Zacke-skiva för Triklormetan den trettonde februari. Den är nämligen försenad från Holland där den tillverkats. Man vet inte riktigt när den kommer att dyka upp. Tydligen skulle den komma i slutet av förra veckan eller början på nästa. Men det var frågetecken kring det hela.

Jag tycker egentligen det är fruktansvärt dåligt. Nu kan alla avnjuta plattan på Spotify, medans vi som pungat ut pengar får vänta veckor på vårt exemplar. Det borde ju vi fått innan dom digitaliserade släppen dök upp på internet kan man ju tycka. För att uppmana folk till att köpa något att ha i hyllan..

Jag har inte kunnat hålla mig utan spelat den några gånger. Men jag tänker vänta tills jag har den tills jag pumpar den ordentligt.

Nu ska jag ta lite mer kaffe och försöka göra några fler tal!

