Ett skepp kommer lastat…

Hämtade upp tre traderavinster i stan efter skolan idag. Det bidde ett stycke:

  • Lolita Pop – Att Ha Fritidsbåt
  • Lolita Pop – Fem Söker En Skatt
  • Noice – Tonårsdrömmar

Jag har pumpat Klockan Tickar från ”Att Ha Fritidsbåt” ganska frekvent senaste veckan och även om jag tidigare inte lyssnat på Lolita så är dessa två albumen bra måste jag medge. Noice-plattan har jag inte lyssnat så mycket på alls. Fick alla tre för ~10 kronor styck och eftersom jag kunde hämta i stan så slapp jag ju fraktavgift! Så det känns som ett lyckat köp till samligen!

Sen fick jag hem en annan vinyl i slutet av förra veckan. Närmare bestämt Bracket’s 2×7″ ”F Is For Fat” med fem trevliga låtar. Bracket har jag inte heller lyssnat på så mycket tidigare, förutom 2RAK005 och Missing Link. Lyssnat igenom dessa låtar på datorn och dom är helt okej. För 40:- inklusive frakt var den given i min nystartade samling.

Spelare är ännu inte fixat, men det kommer i sinom tid!

Jag vet att jag uppdaterat lite dåligt men jag har fullt upp med skola just nu så det har inte blivit så mycket tid över. Det vankas bland annat två tentor som jag verkligen vill klara.

